سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آشپزی
از گریختن نعمتها بترسید که هر گریخته‏اى باز نخواهد گردید . [نهج البلاغه]

نوشته شده توسط:   مهناز رسولی  

چهارشنبه 98 مرداد 30  10:39 صبح

حمایت سازمان ملل از برجام


 

  • حمایت سازمان ملل از برجام
     ،

    «ماریا لوییزا ویوتی» رئیس دفتر دبیرکل سازمان ملل در نشست شورای امنیت این نهاد ضمن حمایت از « برجام »، گفت: برای جلوگیری از یک بحران گسترده در غرب آسیا، کشورها و طرف‌های موثر باید فورا به خویشتن‌داری و گفتگوی عینی رو بیاورند.

    اخبار سیاسی- وی در نشست سازمان ملل که در اصل به خاورمیانه و از جمله ایران مربوط می‌شد، گفت: خویشتن‌داری و گفتگوی واقعی ضرورتی فوری‌ است.

    خانم ویوتی وضعیت و شرایط خاورمیانه را پیچیده و مشکل‌ساز و محصول تنش‌های بین‌المللی و بحران‌های ممتد توصیف کرد.

    او در همین راستا به رخدادهای اخیر در تنگه هرمز و خلیج فارس اشاره کرد و اظهار داشت که سازمان ملل همچنان حامی برنامه جامع اقدام مشترک، یا همان توافق اتمی با ایران، است.

    رئیس دفتر دبیرکل ملل متحد در خصوص حمایت این سازمان از برجام گفت: این توافق تنها چارچوبی‌ است که به برنامه اتمی ایران می‌پردازد و در عین حال مورد موافقت بین‌المللی‌ است»-.


 

نوشته شده توسط:   مهناز رسولی  

گواردیولا باز هم مغلوب VAR شد/ کاریکاتور


 

  • گواردیولا باز هم مغلوب VAR شد/ کاریکاتور
     ،

    در ادامه هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی در اتحاد میزبان تاتنهام بود و این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

    اخبار ورزشی_ در این بازی ابتدا سیتیزن‌ها توسط استرلینگ در دقیقه 20 به گل رسیدند اما در ادامه لاملا در دقیقه 23 بازی را به تساوی کشاند. آگوئرو در دقیقه 35 موفق به زدن گل دوم من‌سیتی شد اما در نیمه دوم لوکاس مورا با ضربه سر دیدنی خود در دقیقه 56 گل تساوی بخش تاتنهام را به ثمر رساند.

    در دقیقه 2+90 سیتیزن‌ها به گل رسیدند اما داور بازی با VAR این گل را مردود اعلام کرد تا سیستم ویدئویی باز هم بلای جان پپ گواردیولا و شاگردانش شود.

    از دست رفت پیروزی توسط شاگردان گواردیولا توسط سیستم نمایش ویدئویی در دیدار مقابل تاتنهام سوژه کاریکاتور شده است.


 

نوشته شده توسط:   مهناز رسولی  

سه شنبه 98 مرداد 22  1:48 عصر

فریادهای پُراز خشو «سعید آقاخانی» /عکس


 

  • فریادهای پُراز خشو «سعید آقاخانی» /عکس
    ،

    فیلمبرداری فیلم سینمایی «زنبور کارگر» به نویسندگی سعید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی و کارگردانی افشین صادقی همچنان در تهران ادامه دارد. تاکنون حدود 70 درصد از فیلمبرداری این فیلم انجام شده است و گروه اخیراً بخش‌های کروماکی را جلو دوربین برده‌اند. خشایار موحدیان نیز تدوین همزمان فیلم را انجام می‌دهد.

    حمید فرخ‌نژاد، شبنم مقدمی، سعید آقاخانی، حسین مهری، علیرضا آرا، مارال فرجاد، مجید نوروزی، داریوش سلیمی، علی اولیایی و پگاه آهنگرانی گروه بازیگران این درام اجتماعی را تشکیل می‌دهند.

    در خلاصه قصه این فیلم آمده است: بیوک که سال‌ها پیش زنش را به دلیل اهمال پزشکی از دست داده، در نزاعی کشته می‌شود. حالا دختر او درصدد قصاص قاتل است. در این میان تنها شاهد، دوست دختر قاتل است…


 

نوشته شده توسط:   مهناز رسولی  

خوشحالی ویلموتس از لغو بازی تدارکاتی تیم ملی ایران؟


 

  • خوشحالی ویلموتس از لغو بازی تدارکاتی تیم ملی ایران؟
     ،

    جیم دی سرمربی 39 ساله و انگلیسی بنگلادش در این باره گفته بود: خوشحالم در این مقطع با ایران روبرو نمی‌شویم. آن‌ها بهترین تیم آسیا و جزو 20 تیم برتر رنکینگ فیفا محسوب می‌شوند و روبرو شدن با چنین تیم قدرتمندی آن هم برای بنگلادش که در رده 183 جهان قرار دارد مسلما تدارک مناسبی نبود و خوشحالم که با چنین چالشی روبرو نشدم.

    اخبار ورزشی- جالب اینکه ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران هم از لغو این بازی خوشحال است و معتقد است این بازی کمکی به تیم ملی در مسیر آماده سازی نمی کرد و او از سازمان تیم های ملی خواسته برنامه دیدار با تیم ملی ژاپن را دنبال کند. تیم ملی در هفته اول دور مقدماتی جام جهانی 2022 استراحت دارد و در هفته دوم می بایست در خانه تیم هنگ کنگ به میدان برود. سرمربی تیم ملی فاصله بین این بازی با بازی بعدی را بهترین زمان برای برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی ژاپن می داند و احتمالا اگر همه چیز خوب پیش رود تیم ملی بعد از بازی با هنگ کنگ راهی ژاپن می شود تا با تیم ملی این کشور یک بازی دوستانه انجام دهد.

    مارک ویلموتس در صحبت هایی که تا اکنون با فدراسیون فوتبال انجام داده است از بازی با تیم های قوی در سطح آسیا استقبال کرده است و گفته تکرار بازی با چنین تیم هایی موجب می شود ترس از وجودملی پوشان دور شود. ضمن اینکه بازی با ژاپن بهانه خوبی است که ایران انتقام شکست سه بر صفر در جام ملت های آسیا را از چشم بادامی ها بگیرد.


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
شنبه 103 اردیبهشت 8
امروز:   16 بازدید
دیروز:   2  بازدید
فهرست
آشنایی با من
لوگوی خودم
آشپزی
اوقات شرعی
لینک دوستان

آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com