سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آشپزی
هرکس توبه کرد ره یافت . [امام علی علیه السلام]

نوشته شده توسط:   مهناز رسولی  

هشدار؛ وقوع سیلاب و تندر در استان های شمالی کشور


 

  • هشدار؛ وقوع سیلاب و تندر در استان های شمالی کشور
     ،

     کبری رفیعی، کارشناس هواشناسی وضعیت آب و هوایی کشور را شرح داد: با ورود یک موج بارشی از دریای خزر استان‌های گیلان و دامنه شمالی خزر از امروز دوشنبه تا فردا صبح سه شنبه همچنان بارش باران را خواهند داشت. همچنین عبور این سامانه همراه با تندر و سیلاب و طوفان همراه خواهد بود. افت دما در استان گیلان  و خطه خزر و استان‌های آذربایجان شرقی و غربی اتفاق خواهد افتاد.

    اخبار اجتماعی-وی افزود:دریای خزر روز دوشنبه و سه شنبه مواج و متلاطم خواهد بود. کاهش دما بین 5 تا 10 درجه در استان‌های شمالی دریای خزر و استان گیلان  خواهیم داشت.بعد از ظهر امروز در استان‌های تهران، قزوین،قم اراک، البرز وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در برخی نقاط موجب خیزش گرد و خاک می‌شود.

    رفیعی اضافه کرد:از امروز تا روز چهارشنبه در نوار شرقی کشور به خصوص زابل وزش باد شدی و خیزش گرد و غبار پیش بینی می‌شود در جنوب کشور به خصوص اهواز آسمان صاف و با وزش باد شدید پیش بینی می‌شود، دمای هوای اهواز 48 درجه می‌باشد.

    وی در خاتمه گفت: آسمان تهران امروز عصر صاف تا قسمتی ابری و احتمال وزش باد همراه با گرد و غبار خواهد بود. بیشترین دما در تهران 38 درجه و کمترین دما برای فردا صبح 22 درجه است.


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
دوشنبه 103 اردیبهشت 31
امروز:   10 بازدید
دیروز:   7  بازدید
فهرست
آشنایی با من
لوگوی خودم
آشپزی
اوقات شرعی
لینک دوستان

آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com