سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آشپزی
دانشمند هنگامی که نمی داند، از فراگرفتن خجالت نکشد . [امام علی علیه السلام]

نوشته شده توسط:   مهناز رسولی  

یکشنبه 98 اردیبهشت 8  12:43 عصر

علل اصلی جراحی زیبایی بینی  


 

  • علل اصلی جراحی زیبایی بینی

    جراحی زیبایی بینی یکی از رایج‌ترین جراحی‌های زیبایی در جهان است و برای افراد با سنین و پیشینه‌های مختلف مزایایی دارد. جراحی ترمیمی بینی می‌تواند وضعیت بینی را هم از لحاظ زیبایی و هم از نظر کاربردی بهبود بخشد و چهره‌ای هماهنگ که همیشه آرزو داشتید را به شما هدیه کند. چه با هدف متقارن کردن صورت و چه با هدف رفع خر و پف در هنگام خواب این عمل را انجام دهید، یک چیز مسلم است و آن این‌که حتی یک تغییر جزئی در این بخش مهم صورت، نمای کل صورت را به‌طور چشمگیری تغییر می‌دهد. 

    انتظارات

    به دلیل این‌که تغییرات به وجود آمده در اثر جراحی زیبایی بینی فقط محدود به قسمت جراحی شده نمی‌شود، باید آمادگی لازم را برای نتایج ناشی از جراحی زیبایی بینی را داشته باشید. بعضی بیماران حتی پس از سال‌ها که نتیجه‌ی نهایی جراحی پلاستیک خود را می‌بینند، تعجب می‌کنند. 

    جراحان پلاستیک هنگام مشاوره دادن به بیماران سعی می‌کنند در مورد تغییرات قابل پیش‌بینی با آن‌ها صحبت کنند چون آن چیزی که پس از جراحی زیبایی بینی در آینه می‌بینند، اثر مستقیمی روی اعتماد به نفس‌تان دارد. هدف این است که با انجام جراحی زیبایی بینی بیمار احساس کند اعتماد به نفسش بهتر شده است. 

    بیماران به 4 دلیل عمده به جراحی زیبایی بینی روی می‌آورند:

    مشکلات تنفسی

    برخی افراد به دلایل ژنتیکی و یا جراحت انحراف بینی دارند، یعنی مجرایی که از طریق آن نفس می‌کشند کج است که در نتیجه‌ی آن نمی‌توانند به درستی نفس بکشند. درست است که افراد زیادی وجود دارند که با انحراف بینی که دارند بدون مشکل خاصی زندگی می‌کنند، اما افراد دیگری نیز هستند که با مشکلاتی نظیر مشکل در تنفس هنگام ورزش، خواب و غذا خوردن دست و پنجه نرم می‌کنند. کسانی‌که در حین خواب با صدای بلند خرو پف می‌کنند، ممکن است مشکل انحراف بینی داشته باشند و باز کردن و صاف کردن تیغه‌ی بینی از طریق جراحی زیبایی بینی می‌تواند کمک زیادی به آن‌ها بکند.


    تقارن

    به دلیل این‌که بینی در مرکز صورت قرار دارد، هرگونه انحراف از مرکز به سرعت نمایان می‌شود. در حقیقت، هرگاه بینی از مرکز خارج می‌شود کل توازن صورت به هم می‌ریزد. با اصلاح تقارن بینی تمام اجزای صورت در توازن قرار گرفته و به طرز زیبایی مکمل یکدیگر می‌شوند.

    اندازه

    اندازه نیز همانند تقارن با هماهنگی و توازن کلی اجزای صورت رابطه‌ی مستقیمی دارد. حتی اگر بینی کاملا در مرکز قرار داشته و صاف باشد اما به طور قابل ملاحظه‌ای بزرگ باشد، تناسب صورت به هم می‌ریزد و فکر فرد را به آن مشغول می‌کند. با جراحی زیبایی بینی می‌توان بافت‌های اضافی بینی را  برداشت و آن را کوچک کرد.

    شکل

    گاهی اوقات مشکل شکل بینی با مشکل اندازه آن اشتباه گرفته می‌شود. به‌عنوان مثال پل بینی می‌تواند عریض و نوک بینی گرد و گوشتی اما اندازه‌ی آن مناسب باشد. برخی از بیماران با اضافه کردن یا برداشتن بافت از نوک و یا پل بینی شاهد تغییرات حیرت‌آوری می‌شوند و توازن ایده‌آل را در میان اجزای صورت خود به چشم می‌بینند.


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
دوشنبه 103 اردیبهشت 31
امروز:   39 بازدید
دیروز:   7  بازدید
فهرست
آشنایی با من
لوگوی خودم
آشپزی
اوقات شرعی
لینک دوستان

آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com